JORNADA DE PORTES OBERTES-MATRICULACIÓ 2018-2019

Iniciem el procés informatiu relatiu a la preinscripció pel curs 2018-2019. Organitzem la jornada de portes obertes per tal de facilitar la informació sobre el projecte pedagògic, l’oferta educativa, els serveis i les activitats extraescolars que ofereix l’escola. El calendari del procés de matriculació i la normativa encara no ha estat publicada. Anirem informant en aquesta pàgina. Si teniu qualsevol dubte podeu trucar a l’escola.

XERRADA MOLT INTERESSANT

A càrrec de Carles Parellada, mestre i terapeuta familiar amb una àmplia experiència educativa. Codirector de les formacions de Pedagogia Sistèmica a l’Institut Gestalt de Barcelona, del Postgrau de la UAB a Bellaterra, del Màster de la URV a Tarragona i docent del Màster de la UdG a Girona. Formador col·laborador de l’ICE, de vàries Xarxes d’Infància i supervisor de casos de nens, joves i famílies en situació de risc. Ha escrit diversos articles sobre educació per a revistes especialitzades i és co-autor de llibres sobre Pedagogia Sistèmica.

Més informació al blog de l’AFA

ELS CONFLICTES ES RESOLEN PARLANT

Els nois i noies de cinquè hem participat en el taller del col·lectiu Irènia que agrupa professionals de diferents àmbits  i que organitzen activitats, conscients de la necessitat d’educar per la Pau. Utilitzen l’aprenentatge a través de les emocions, del joc i de la simulació. Hem après que els conflictes és normal que apareguin en les nostres relacions i el que és important és aprendre a saber resoldre’s. Ha estat molt interessant aquest taller!

EL NOU ROSERAR DE L’ESPRIU

Amb la col·laboració del Departament d’Educació de l’Ajuntament de Sant Feliu i del Programa Ciutat de les Roses, l’Associació “Amics de les roses”  va crear aquest estiu , un espai nou al pati de l’escola condicionat adequadament per  aconseguir un bonic roserar que apropi als nostres nens i nenes a aquesta tradició tan bonica i especial de la nostra ciutat.

Amb el fred arribà el temps de fer la plantació i dissabte 16 de desembre   s’ha fet la plantada de rosers.Moltes mares i pares, alumnes, professores i Amics de les Roses ens hem trobat per fer possible aquest roserar que acollirà més de cents rosers, d’una cinquantena de varietats entre rosers enfiladissos, híbrids de té, floribundes, miniatures i arbrets.
Aquest roserar, juntament amb altres roserars escolars, pretén seguir treballant per mantenir viva la tradició roserística de la ciutat i apropar les roses a les escoles i als seus alumnes i que aquestes serveixin, també, per ser un element pedagògic més en la dinàmica de l’escola.

Clica damunt la foto i llegeix l’article de l’associació Amics de les roses..