Beques Menjador

Us informem que a partir del 5 de setembre podreu consultar, mitjançant la pàgina web del consell comarcal https://www.elbaixllobregat.cat/ajuts-menjador-2023-2024 (a l’apartat consulta l’estat de la beca).

En aquest mateix enllaç i, partir del dia 8 de setembre de 2023, també podreu tramitar un recurs de reposició a la resolució, en el cas que sigui necessari.
Per les famílies noves a l’escola i que encara no han tramitat la beca, ho podreu fer a partir del proper dia 1 d’octubre de 2023 en l’apartat de sol·licituds del mateix enllaç.

– La presentació de sol·licitud serà de forma telemàtica www.elbaixllobregat.cat

– Les famílies que no disposin de cap eina informàtica, poden presentar el model de sol·licitud en paper des dels centres escolars. Hauran de ser tornades complimentades i amb la documentació corresponent al centre escolar.

Bases curs 2023-24
Accés a la sol·licitud telemàtica pel curs 2023-24 (a partir de l’1 doctubre)
Model Sol·licitud beca curs 2023-24
Recurs de reposició a la resolució (a partir del 8 de setembre)