Educació Física i PLA CATALÀ DE L’ESPORT

Les classes d‘Educació Física tenen com objectius, gaudir de les activitats físiques, incentivar hàbits saludables i treballar els valors.

Tanmateix, formem part del PLA CATALÀ DE LESPORT A L’ESCOLA ( CONSELL CATALÀ DE LESPORT )

Els objectius d’aquest pla són:

• Incrementar la participació en activitats físiques i esportives en horari lectiu i no lectiu de l’alumnat del centre.
  • Potenciar la funció integradora i de cohesió social de lesport.
  • Contribuir mitjançant la pràctica esportiva a la formació en valors.

Participem en diverses sortides lúdiques i esportives proposades pel Consell Esportiu del Baix Llobregat.

L’ESCOLA PARTICIPA EN ELS SEGÜENTS PROGRAMES ESPORTIUS DE L’AJUNTAMENT:

• NATACIÓ ESCOLAR A PRIMER I SEGON DE PRIMÀRIA

Els nens i nenes de comunitat mitjana, van un cop per setmana al complex poliesportiu del municipi a fer natació, amb l’objectiu de proporcionar als infants la possibilitat de desenvolupar les seves habilitats motrius bàsiques en el medi aquàtic.

• ATLETISME A CINQUÈ I SISÈ DE PRIMÀRIA

Sessions atlètiques per conèixer aquest esport, utilitzant també les instal·lacions de les Grasses cedides per l’Ajuntament amb el suport d’un monitor d’atletisme.