Concurs FemMat a Vic

El passat dissabte 20 d’abril quatre nenes van participar a la segona fase del Concurs FemMat 2024 a la ciutat de Vic, en el qual han participat tots els infants de cinquè de l’escola. En aquesta segona fase, l’Aina, l’Arlet, l’Ainet i la Júlia de cinquè B van ser les escollides per part de l’organització després de passar la primera fase.

La primera fase consistia en resoldre dos problemes matemàtics en grups de quatre infants. El dissabte van estar fent les proves de la segona fase: primera resolien dos problemes matemàtics de manera individual i a la següent part es barrejaven amb infants d’altres escoles i feien activitats matemàtiques en un gimcana. Al final del matí es van repartir els premis de la part individual i que passaven a la tercera fase. En el cas de la part grupal, l’Aina va ser premiada amb el seu grup!

Va ser un matí ple d’activitats matemàtiques i de germanor entre infants d’escoles d’arreu de Catalunya.

El proper any ens tornem a presentar!

Us deixem un recull d’imatges!