Dia mundial de la ràdio

Benvolgudes famílies,

Tenim el plaer de compartir-vos una boníssima notícia!

Ja tenim el primer programa de ràdio realitzat entre escoles de Molins de Rei i Sant Feliu de Llobregat.

A continuació us passem l’enllaç del servidor de ràdio del Servei Educatiu Baix Llobregat 1. A partir del 13 de febrer, sonarà.  El programa s’emetrà en bucle al llarg de tota la setmana.  Podeu consultar la notícia  amb els següents hashtags: #canaldereporters #100anysradio o també podeu cercar la informació al web de SINAPSI).

Podeu consultar la notícia al web del CRP clicant a: article al web del CRP. o clicant al link Servei Educatiu Baix Llobregat 1

A l’apartat de “Ràdio Espriu” del blog de la nostra escola també podeu consultar els podcats, la programació i el recull d’algunes fotografies del nostre alumnat realitzant l’activitat.

El nostre alumnat està fent molt bona feina, esperem que us agradi !