“UN VIATGE VIRTUAL PER EUROPA” + TRANSFORMEM MOBILIARI

Els alumnes d’ESO que durant aquesta setmana han treballat al centre han centrat la seua tasca en dos eixos; per una banda, han estat transformant i reciclant mobiliari per millorar i adequar les infraestructures del nostre centre; de l’altra, han dut a terme un projecte interdisciplinar titulat “Un viatge virtual pel món”, extret d’ARC (http://apliense.xtec.cat/arc/node/1493). Aquí en teniu un petit reportatge:

INTERCANVIS A ITÀLIA (2n i 3r d’ESO) i ALEMANYA (1r i 4t d’ESO)

Els estudiants de 2n i 3r d’ESO estan vivint aquesta setmana una experiència inoblidable d’intercanvi a Nole, ciutat italiana propera a Torí.

Paral·lelament, els alumnes de 1r i 4t d’ESO són, en aquest mateix sentit, a Lippstadt, Alemanya. Us deixem un extens reportatge perquè comproveu tot el que estan aprenent i com xalen.

Roda de contes: la Martina i Denís

Aquesta setmana a la Roda de contes hem escoltat “La Blancaneus“, explicat per la Martina, i “Peter Pan“, per Denís! Anaven molt preparats amb les seves disfresses i titelles, i vam disfrutar moltíssim de la narració d’aquests dos contes tan coneguts!

A 3r hem estudiat Egipte

Des del mes d’octubre, els alumnes de tercer de primària, hem estat fent el projecte de l’Antic Egipte. Aquesta setmana hem acabat de fer les exposicions i l’hem donat per finalitzat. Si el voleu consultar està a la biblioteca del centre.

En aquest Animoto podeu veure el nostre treball.

Tarda en família: l’Olívia

Aquest divendres 16 de febrer l’Olívia ha fet 6 anys i aprofitant que era una dia tan especial per a tots, hem rebut de regal la visita de la seva família a l’aula! Ens han fet una sessió de cures i ens han explicat en què consisteix la feina del seu pare! Després la mare ens ha pintat les cares i, com estem fent el projecte dels dinosaures, ens han regalat un ou a cadascú… d’on  en sortirà un petit dinosaure si el cuidem molt bé! Quina tarda més divertida!! Moltes gràcies família, serà un dia inoblidable per a l’Olívia!

Tarda de contes en família a P4: Èric

El divendres 16 de febrer els xiquets i xiquetes de P4 van poder tornar a gaudir d’una altra entretinguda tarda de contes en família, aquest cop amb la visita de la Yolanda, la mama de l’Èric, que ens va explicar el conte de “La llebre i la tortuga”. En acabar, tots van poder pintar com van voler una màscara de llebre!! Mireu que boniques els van quedar!!

Moltes gràcies a la mama de l’ Èric per oferir-se a passar una bonica estona amb nosaltres!!

Espais de la Comunitat de Grans

Aquesta setmana a la comunitat de grans hem incorporat noves propostes a tots els espais, algunes de les quals són ampliacions de les anteriors. D’aquesta manera seguim aprenent mitjançant el treball cooperatiu.

Aquí podeu veure tot el que fem.

Projecte amb la residència

Els alumnes de Religió de la Comunitat de Mitjans i de Grans, vam anar a la residència per passar una jornada jugant amb els nostres amics ancians al Bingo. Vam repartir els cartrons, vam cantar els números, vam ajudar als ancians a que no perdessin tallada del joc, vam competir per veure qui guanyava…en definitiva, una estona molt divertida plena d’emocions i de somriures!!!

Aquí teniu una mostra del bé que ens ho vam passar