ELS ALUMNES DE 3r d’ESO, D’INTERCANVI A DINAMARCA

Els alumnes de 3r d’ESO són d’intercanvi a Billund, Dinamarca, compartint experiències amb els alumnes danesos, practicant la llengua anglesa i coneixent altres realitats educatives:

Sortida Coneix la Terra Alta: Arnes

Els alumnes del Cicle Inicial vam tenir una tornada de vacances de Pasqua trepidant, tot just vam posar un peu a l’escola i un altre a l’autobús. El dijous 20 ens vam trobar amb tots els xiquets i xiquetes de la Terra Alta a Arnes.

Ens ho vam passar molt bé, els mestres d’Educació Física havien preparat un itinerari de jocs i activitats molt diferents i divertides. Vam gaudir  amb els jocs, alguns us sonaran, com les xapes, el mocador, el set i mig , la corda …, però també amb les visites al Museu de la mel, al Pou de neu i al Molí de l’oli; fins i tot, a casa Pallarès ens van ensenyar com es fan veles amb cera d’abella, i en vam fer una!

Aquest any va haver una novetat, els grups es van organitzar barrejant els xiquets i xiquetes dels diferents pobles, així vam poder compartir les activitats i la jornada amb futurs amics i amigues. Bona idea!

L’any que ve, més!

Aquí teniu una mostra del que vam fer:

Els volcans: activitat conjunta P4 i 1r d’ESO

Aquest dijous 20 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO han vingut a la classe de P4 a explicar-nos tot el que han après sobre els volcans, en una sessió de geologia amb la Inés, la professora de biologia i mare de Pau! Han preparat una presentació sobre com es formen els volcans i els seus diferents tipus! Amb grups, n’han fet unes maquetes i hem simulat l’erupció dels diferents volcans creats! Al final, hem cantat junts la cançó del curtmetratge LAVA, que ens ha agradat moltíssim!! Gràcies a tots!!!