Projecte de col.laboració entre la residència i l’IE

Aquest curs s’ha iniciat un projecte de col·laboració entre la  residència i l’institut escola, per fomentar el vincle entre els iaios i els xiquets i que es puguin enriquir socialment els uns i els altres.

Aquest projecte el durant a terme els alumnes de la comunitat dels grans a l’hora de religió, consisteix en una visita mensual a la residència i fer tallers.

Per aquest motiu, el passat dimarts ens van venir a fer una xerrada l’Anna Segarra i la Francesca Monclús directora i psicòloga respectivament. L’objectiu de la serrada era mostra el dia a dia de la residència, així com tots els oficis que s’hi duen a terme.

Va ser molt interessant i els alumnes estan molt engrescats per iniciar la col·laboració.

Taller matemàtic a P3

Avui hem començat amb el taller matemàtic a P3. Hem jugat amb els animalets, els links i les peces per cargolar!

Primera setmana a P3! Benvinguts a l’escola!

Aquesta ha estat la nostra primera setmana a l’escola. Hem jugat a l’aula i al pati, hem celebrat aniversaris i també hem conegut altres mestres de l’escola. Em sembla que junts ens ho passarem molt bé! Endavant amb la segona!

Primers dies a P5!

Aquesta primera setmana a P5 ha estat plena de grans emocions: de retrobament i benvinguda, d’adaptació al ritme de l’escola, i de compartir el nostre temps i moments amb els altres! Donem la benvinguda a l’Ona i la seva família, que faran més gran encara la nostra família de P5! Aquí teniu uun petit recull d’una sessió d’educació artística d’aquesta setmana, i aprofito per desitjar-vos a tots i totes un feliç curs!