El protagonista de la setmana: Biel

El protagonista de P3 durant la setmana del 20 al 24 de març ha estat Biel. Així que, per finalitzar-la, el divendres 24 a la tarda, la seva mare, la Glòria va venir a la nostra classe per fer-nos les següents activitats. Primer, tots vam escriure el nostre nom i el vam repassar amb purpurina a un barret de cuiner xulíssim que ens convertia en “Top Xefs” i després vam fer la nostra particular mona de Pasqua, la vam decorar, li vam posar plomes i finalment, l’ou. Ben embolicada ens la vam emportar cap a casa la mar de contents!! Qué bé ho vam passar!! Moltes gràcies Glòria!!

Cuinem a casa nostra!

Al llarg del segon trimestre els alumnes de la classe dels cuiners, hem cuinat receptes a casa nostra. Després vam fer presentacions a l’aula i així, vam poder compartir l’experiència en tots els nostres companys. Alguns ho vam decidir realitzar individualment i d’altres en grup, sempre sota l’atenta mirada de les nostres famílies, als qui volem donar les gràcies. Ara en acabar, tots coincidim en que vam aprendre moltes coses i ens ho vam passar bomba!

La protagonista de la setmana: Judit

La setmana passada, del 13 al 17 de març, la protagonista de P3 va ser la Judit. I el divendres a la tarda, els seus pares, el Joan Francesc i la Lourdes i la seva germana Ànnia van venir a la nostra classe a fer unes entretingudes activitats. Primer vam fer cadascú una cinta d’indis amb plomes i gomets i després vam jugar a l’scalextric que el pare de la Judit ens va muntar a la classe. Quina tarda més divertida!!! Moltes gràcies Joan Francesc, Lourdes i Ànnia!!!

Ambient de Descoberta

Comencem sessió nova i aprofitant el bon temps ens traslladem a un dels patis de l’escola que compta amb l’entorn natural perfecte per al nostre ambient. Una de les propostes és observar i descobrir què hi podem trobar allí amb l’ajuda de lupes i de llibres de diferents insectes, plantes… També estrenem banyeretes per manipular i experimentar amb la pasta alimenticia a l’aigua i banyeretes amb sorra i llenties per experimentar, omplir diferents recipients… I, per últim, amb el nou material de les fustetes d’escorça d’arbres hem fet diferents construccions pels animalets.

El protagonista de la setmana: Jordi

Aquesta passada setmana, del 6 al 10 de març, el protagonista de P3 va ser Jordi. Per això, el divendres 10 a la tarda van assistir a la nostra classe els seus pares, l’Antonio i la Maira i la seva germana Irene per fer-nos una sèrie d’activitats. Començant per un conte, “L’aneguet”, que ens va explicar la Irene, la màgica aparició d’un conillet de sota d’un barret, i per acabar, la Maira ens va posar guapos i guapes pintant-nos les ungles. Què bé ho vam passar!! Gràcies Antonio, Maira i Irene!!!

Visita a la comissaria dels mossos d’esquadra i teatre amb anglès

Avui els alumnes de cicle mitjà i superior hem anat d’excisió a Gandesa. Primer hem visitat la comissaria dels mossos d’esquadra, on ens han explicat la seva feina i hem vist el seu material.Després hem anat a la Societat on hem vist una l’obra de teatre d’Alice amb anglès ha sigut un mati força complet.

Aquí teniu una mostra del que hem fet.