Premis InJUè Emprèn, dipta.cat

El passat dilluns dia 22 d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO de l’IE MdD del Portal vam assistir a Tarragona a l’entrega dels premis Injuè Emprèn. Des del setembre que havíem estat treballant dissenyant uns projectes per fer del nostre centre un espai més accessible i sostenible…i el resultat és que un dels nostres projectes ha resultat guanyador!

Veieu NOTA de premsa

20240422_PremisInjue2024

“El projecte SUNBATTS, creat per alumnes de l’Institut Mare de Déu del Portal (Batea), s’ha endut el premi en la Categoria ESO per un projecte d’energia sostenible que proposa un sistema d’endolls que funcionen amb bateries i energia solar.”