III JORNADA APADRINEM EL NOSTRE PATRIMONI: PINYERES

Divendres dia 15 de març el nostre centre va celebrar la III JORNADA APADRINEM EL NOSTRE PATRIMONI: PINYERES dintre d’un projecte que finalitza enguany i que ha tingut una durada de tres cursos escolars. Amb aquest projecte, s’ha volgut fer valdre un element del patrimoni cultural de Batea, com és Pinyeres i l’Algars.

La jornada d’enguany, ha consistit en una Gimcana pel poble de Batea on ha participat alumnat de la Comunitat de Mitjans, Grans i Joves, tot compartint un matí de jocs i activitats que han estat dissenyades, organitzades i dirigides per alumnat de 3r i 4t d’ESO amb proves tan diverses com el penjat, sopes de lletres, punteria en gots, reptes matemàtics, creació de rimes, recerca de figures geomètriques, ordena la frase, elabora la línia del temps, troba la parella, recerca d’objectes, dianes de punts i endevinalles. Tot allò amb una temàtica comuna, Pinyeres i el seu entorn, l’Algars.

Esperem que tots i totes hàgiu gaudit d’una estona lúdica i d’aprenentatge que ens ajudi a valorar i conviure amb el nostre entorn. Enhorabona a l’alumnat per la feina feta. Bon treball!