Caragolera preparada a P3 (activitat conjunta petits i joves)

Aquest matí els xiquets/es de P3 hem sortit a l’hort a demanar ajuda als alumnes de 1ESO, que són els encarregats de l’hort de l’escola, per adequar la nostra caragolera de l’aula! Ens han explicat que a sota i hem de col·locar pedres per a que es filtri l’aigua i a sobre compost! Després hem plantat llavors de bleda i espinacs per a que puguin menjar els nostres caragols! Ara a regar-ho cada dia per a que floreixin! Gràcies al professor Guillermo i als seus alumnes per haver-nos explicat el què necessitàvem i haver-nos endinsat en el món de les ciències naturals!

Espais CdP, primera ronda

En aquesta primera ronda de lliure elecció als espais de petits, estan gaudint de  diferents propostes manipulatives que desperten la motivació i ganes d’aprendre dels xiquets/es de la nostra comunitat!

Erasmus K229 My school My life

Our school has started a new Erasmus project, it is named “MY SCHOOL, MY LIFE”.
Our partners are Germany, Austria and Latvia. It will last for 2 years, 2018-2020. The activities include interaction among students, activities in Twinspace (eTwinning), exchanges and mobilities, activities at schools, etc.
During… Llegeix més»

Espais a la comunitat de petits

Els xiquets/es de la comunitat de petits han començat els espais de lliure elecció, escullen a quin espai volen anar i s’hi estan tota la sessió descobrint tot allò que poden aprendre en cada proposta! Un cop passaran per tots, tindran una sessió amb l’opció de circular lliurement per aquells que més els hi hagin agradat!

L’IE PORTAL BATEA PRESENT A TOLEDO, A LES V JORNADES K229 ERASMUS+

Durant els dies 15 i 16 d’octubre de 2018 el nostre centre ha participat en les V Jornades de Socis per a Projectes Erasmus+ K229. L’IE Portal Batea, de nou, ha estat seleccionat com a centre soci d’un projecte k229 i ha assistit durant dos dies a la formació inicial que ha dut a terme el SEPIE, el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació, a Toledo, a la Universitat de Castella la Manxa. #ErasmusPlus #MiErasmusPlus @sepiegov