Poland-Catalonia

Students from 3rd ESO received some students from Poland in order to participate in a Power project about similarities and differences between countries. Students shared knowledge, ideas, opinions, culture, education…they could see that all countries have differences but also lots of similarities and that all of us are equal individuals in rights. The title of the project was NO BORDERS BETWEEN US.

Polish people could learn more about our culture and traditions and they were welcomed in town by everybody.

Have a look at some pictures

TALLER JOVES I EUROPA

El passat mes de juny l’alumnat de 4t d’ESO va participar en el taller “Joves i Europa”. Durant la taula rodona es van tractar tres eixos temàtics: migracions, fons Next Generation i canvi climàtic. L’acte conduït per Núria Vilanova va ser una bona oportunitat per reflexionar sobre temes molt actuals de la Unió Europea.

Vegeu els vídeos on es mostren les conclusions finals:

Migracions:

Fons Next Generation:

Canvi climàtic:

Podeu veure el contingut de la taula rodona en el següent enllaç

REVERDIM EL NOSTRE ENTORN, RESTAUREM EL NOSTRE PLANETA

Durant els darrers mesos s’ha dut a terme al nostre centre l’elaboració d’un mural per tal de commemorar el Dia Mundial del Medi Ambient, així com treballar i fomentar al nostre alumnat la cura del nostre entorn.
S’ha impulsat la conscienciació de l’alumnat sobre la degradació… Llegeix més»

ART I HISTÒRIA

L’alumnat de 2n i 3r d’ESO ha portat a terme un projecte interdisciplinar dins de les àrees de Visual i Plàstica i Ciències Socials. Han realitzat aquest treball en grups cooperatius. El projecte s’ha iniciat amb la tria d’obres pictòriques de diversos períodes històrics. El producte final ha consistit en fer-ne una interpretació amb materials reciclats i diferents textures, experimentant amb la tècnica artística del collage– assemblatge. Tots els grups han mostrat un gran enginy i creativitat durant aquest procés artístic i han pogut conèixer diferents obres i artistes.

Una vegada finalitzada la reproducció, els alumnes han après a fer el comentari de l’obra d’art que han escollit, fent una contextualització històrica, descripció, anàlisi i interpretació del quadre. La última tasca ha consistit en posar-se a la pell de guies d’una galeria d’art. Cada equip ha enregistrat un vídeo que acompanyarà el visitant en la comprensió de l’obra.

L’últim esglaó serà el muntatge d’una galeria d’art. Els quadres seran exposats en un dels passadissos del nostre centre educatiu. Cada reproducció serà exposada juntament amb una fotografia del quadre original i un codi QR que enllaça al vídeo explicatiu de l’obra. Un experiència per gaudir amb tots els sentits de l’art i la història.

A través dels següents codis QR, hi podem veure tots els treballs realitzats per l’alumnat i els vídeos que aquests han realitzat sobre l’obra i el seu autor:

3r ESO B      3r ESO A        2n ESO

ACTIVITATS DE FINAL DE CURS

El dia 22 vam acomiadar aquest curs escolar amb una Gimcana pel poble. L’alumnat de 4t d’ESO va organitzar i dirigir una sèrie de jocs i la resta de companys i companyes del centre, des de P3 fins a 3r d’ESO, van poder gaudir i xalar practicant-los. Enhorabona a tot l’alumnat per la seva participació responsable i per fer possible acomiadar el curs d’una manera lúdica, agradable i divertida. Ens veiem aviat!

MÉS FOTOS DE L’ACTIVITAT