Fem d’artistes!

Els alumnes de P3 i P4 de l’escola l’Estel de Castellnou de Seana hem construït una obra d’art entre tots. Durant aquest primer trimestre, hem treballat un llibre d’imatges matemàtiques on hem après diferents coses. Una d’elles ha estat dibuixar cercles concèntrics. Hem conegut així l’artista Kandinsky. Després de parlar i observar la seva obra, cada alumne ha dibuixat el seu cercle concèntric. Finalment, i sota la premisa “com hem de posar els nostres dibuixos per crear una obra d’art com la d’en Kandinsky?” hem aconseguit aquest resultat. Mireu mireu quines cares de satisfets!!!