VISITA A L’HORT!

Els alumnes de Cicle Inicial de Castellnou de Seana aprofitant que estem treballant els aliments vam anar a visitar l’hort de la família del nostre company que es diu Martí.

A l’hort ens van ensenyar les hortalisses que tenien plantades com ara tomàquets, enciams, escarola, carabasses, … També vam veure alguns arbres fruiters com l’oliver, la perera, la figuera, la noguera, … i fins i tot vam veure gallines.

Ens vam convertir en pagesos per uns moments ja que vam poder recollir fruits, vam tocar moltes hortalisses, i ens van regalar diverses hortalisses per poder muntar un racó a l’escola i per dur a casa.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

Moltes gràcies per tot família Forns Costa!

Per veure més fotografies cliqueu aquesta.