TROBADA DE ZER EL XOP

El passat dijous 31 d’octubre l’alumnat de Castellnou de Seana i de Vila-sana ens vam reunir a Lleida al Xop per passar un dia molt divertit.

Els alumnes d’Educació Infantil vam passejar pel bosc on vam veure nius de pica-soques, rastres de porcs senglars als arbrers i al terra, insectes a través d’una lupa, vam escoltar el cant de diferents ocells i vam aprendre algunes curiositats de les guineus i dels conills, finalment tot passejant vam arribar al riu Segre.

Els alumnes d’Educació Primària vam desgranar panís amb una màquina i també en vam plantar. Vam veure de ben a prop el cranc de riu i vam observar amb prismàtics nius de garses. Vam entrar dins el corral on vam veure ànecs, oques, gallines, cabres de muntanya i un porc molt gran que es diu Nina  i també vam donar menjar a les formigues.

Per donar per finalitzada aquesta trobada vam jugar tots plegats a l’espai lliure tot compartint jocs i rialles entre els companys.

Va ser un dia inolvidable on vam poder gaudir de la natura i dels companys. Us deixem un vídeo amb un recull de fotografies!