SORTIDA DE TARDOR

El divendres 30 d’octubre, l’escola de Castellnou vam fer una sortida de tardor, a la zona verda. Tots els alumnes hem participat en diverses activitats pensades per fer en diferents grups, seguint les normes de seguretat i prevenció.

L’alumnat de cicle mitjà i superior hem realitzat una mena de gimcana relacionada amb el projecte d’aquest curs (ENS CUIDEM – Hàbits saludables). L’activitat final ha consistit en la posada en pràctica d’una coreografia de la cançó: Apropa’t de Itaca Band  que havíem assajat per grups.

A continuació us enllacem el vídeo del ball. Esperem que us agradi. També us deixem un recull d’imatges de la jornada.

L’alumnat de cicle superior