Projecte ECO ESCOLA

El passat dimarts 27 d’octubre vàrem tenir una visita a la ZER (en primer lloc, es va plantejar l’activitat a Castellnou, i posteriorment a Vila-sana). Es tractava del César, un representant del projecte ECO ESCOLA. Aquesta iniciativa vol conscienciar als alumnes de la importància i l’impacte que tenen els arbres en l’equilibri del nostre medi ambient, i per extensió, en la nostra salut. Ens va fer entrega d’uns paquetets amb llavors i ens va explicar com poder-les plantar de manera correcta per tal que puguin germinar. La idea que pretén el projecte és que al cap de 3 anys, tornaran a l’escola a recollir aquells futurs arbres que repoblaran algun bosc del nostre entorn que hagi estat incendiat.

Per veure les imatges de la jornada, cliqueu AQUÍ.