Concurs mèrits selecció direccions: Escola Mossèn Ton Clavé

Bon dia a tothom,

Fem pública la valoració del concurs de mèrits de selecció de direccions de l’Escola Mossèn Ton Clavé.

Tal com preveuen les bases 10.10 i 10.15 de la Resolució EDU/1003/2020, d’11 de maig, cal procedir a fer públiques, a la pàgina web dels Serveis Territorials, les actes de puntuació corresponents a aquelles comissions que les havien publicat però que, havent-ho fet, en el moment de declarar-se l’estat d’alarma tenien pendent de finalització el termini de reclamacions.

Contra la puntuació obtinguda en les actes provisionals de puntuació, les persones aspirants poden presentar reclamació en el termini de 5 dies hàbils, comptats a partir de l’endemà de l’exposició de les llistes.

ACTA PROVISONAL FASE 2