CARNAVAL 2023

El CARNAVAL ha tornat a l’escola!! Durant tota la setmana a les aules s’ha respirat l’alegria, la disbauxa, l’esvalot dels infants,…perquè des que va arribar el Rei Carnestoltes hem seguit rigorosament les seves ordres. Finalment el divendres a la tarda hem fet la cloenda de la festa lluint la nostra disfressa preferida, hem fet una rua espectacular, hem llegit el testament del Rei Carnestoltes, hem fet unes ballaruques molt divertides i hem acabat la setmana de la forma més dolça possible. Donem les gràcies a la nostra AFA (AMPA), que sempre vetlla per ajudar-nos en tot el que cal per fer unes festes lluïdes i perquè tot funcioni al punt i al so!! Gràcies i a fer pinya per anar treballant plegats per una escola unida i feliç.