ACTIVITAT COMPARTIDA

El dimarts 4 de febrer, a l’hora de lectura científica, els alumnes de Cicle Inicial que han acabat l’estudi d’un grapat de BITS sobre el “Sistema Solar” varen convidar durant la sessió als alumnes de Cicle Superior que havien elaborat una sèrie de puzzles en 3D, precisament sobre els nostres planetes. Un cop mostrats els planetes i explicada la dificultat que rau en construir una peça de puzzle d’aquestes característiques, ambdós grups van explicar aspectes, definicions i curiositats sobretot allò que pertany al Sistema Solar.

La sessió va ser molt enriquidora i tots vam recordar i aprendre un munt de coses. Sabeu, per exemple, que Urà fa el moviment de rotació de costat? Que Mercuri NO és el planeta més calorós, malgrat ser el més pròxim al Sol? O que Venus és completament blanc? Si voleu saber més coses, no dubteu a preguntar-los-hi!!!