Bicicletades a Algerri 2024

En les darreres setmanes hem fet les tres bicicletades a l’escola Sant Blai d’Algerri.

La primera va ser el 18 d’abril amb el grup d’Educació Infantil i va consistir en dur a terme un circuit a la pista exterior del Local Social La Penya. Els nens i nenes més petits van poder gaudir d’un matí d’esport tot millorant les seves habilitats damunt la bicicleta.

Dues setmanes després, el 2 de maig, vam fer la bicicletada amb el grup de 2n a 4t de l’escola i vam anar fins la Bassa Nova i la Font de la Garriga on vam esmorzar i jugar una estona.

Per acabar, el passat dia 9 de maig, vam anar a visitar l’escola d’Albesa amb el grup de 5è i 6è. De camí ens vam desviar per veure la Vil·la Romana del Romeral i vam dur a terme una volta circular. Un cop a l’escola vam poder jugar amb els companys/es d’Albesa.

Cal dir que aquest curs no hem patit gens de calor i ens ho hem passat genial.

A continuació podeu veure un recull de fotografies: