Bicicletades a Ivars de Noguera 2024

En aquest tercer trimestre hem dut a terme les ja tradicionals bicicletades a l’Escola Sant Sebastià d’Ivars de Noguera.

El passat dimecres 24 d’abril, vam fer un circuit a la pista poliesportiva i frontó que hi ha al voltant de l’escola amb els nens i nenes d’Educació Infantil, que ens va servir per millorar l’habilitat damunt la bicicleta.

Al cap de dues setmanes, el 8 de maig, vam anar a visitar l’escola d’Alfarràs amb els/les alumnes de Cicle Inicial i Mitjà. Vam compartir l’estona del pati i vam poder fer noves amistats.

Finalment, el dia 15 de maig, vam anar a l’Institut d’Almenar amb l’alumnat de Cicle Superior de l’escola. Allà vam poder gaudir d’una visita guiada dels diferents espais i funcionament que tenen al centre. Els nens i nenes van trobar molt profitosa l’experiència i van poder veure antics alumnes de la nostra escola.

En les tres bicicletades ens ho hem passat molt bé i ja tenim ganes de repetir el curs vinent.

Tot seguit podeu veure fotografies d’aquestes sortides: