Bicicletades a Castelló de Farfanya 2024

Durant aquest tercer trimestre hem dut a terme les bicicletades a l’escola Santa Maria de Castelló de Farfanya.

Vam començar el 19 d’abril amb el grup d’Educació Infantil fent un circuit a la Sala Polivalent on vam millorar l’habilitat damunt la bicicleta.

Tot seguit, el dilluns 22 d’abril, vam anar amb el grup dels grans de 5è i 6è a Balaguer on vam esmorzar i jugar al Parc del Reial. Cal dir que feia uns quants anys que no anàvem a Balaguer en bicicleta i ens va agradar tornar-hi.

Finalment, i després d’aplaçar-la per la pluja, vam poder fer la bicicletada amb el grup dels mitjans (de 2n a 4t) el passat 7 de maig. Vam ser molt valents i valentes i vam anar a fer una visita als companys/es de l’escola d’Algerri on vam compartir estona de joc de pati.

Enguany el temps ens ha acompanyat força ja que no hem patit cap dia de calor i ens ho hem  passat d’allò més bé.

Podeu trobar un recull de fotos a continuació: