Escola de Castelló

Festa de fi de curs

El passat dia 19 de juny vam celebrar la festa de fi de curs de la ZER. Vam acomiadar a 10 alumnes de la ZER, la Chloé, l’Abril, el Jan, el Didac, el Miquel, la Dàmaris, l’Oriol, l’Arlet,la Ylenia i l’Unai. Va ser un acte molt emotiu. Cal dir que els trobarem a faltar. Després

Festa de fi de curs Llegeix més »

Les veus de la natura

Aquest curs hem iniciat el projecte interdisciplinar ” Vigilants de l’entorn”, tot col·laborant amb l’Associació Trenca en la conservació i preservació del nostre entorn natural. Arrel d’aquest projecte va sorgir la proposta de realitzar aquesta cantata. Així doncs, el passat dia 3 de juny l’alumnat de segon cicle d’educació infantil i tot l’alumnat d’educació primària

Les veus de la natura Llegeix més »

Sant Jordi a Castelló

El passat dijous 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola Santa Maria amb tot l’alumnat d’infantil i primària. Al matí, vam crear la nostra rosa a partir d’una composició de collage, on els infants havien d’unir diversos retalls poc habituals per donar forma a una flor única i especial per a

Sant Jordi a Castelló Llegeix més »

Sortida a Agramunt

El divendres 27, els alumnes de segon cicle d’Educació Infantil i de Primària de tota la ZER vam anar d’excursió a Agramunt. Durant la sortida, vam visitar l’Espai Guinovart, una fundació privada que recull part de l’obra de Josep Guinovart i Bertran. Allà, els alumnes van poder admirar diverses obres de l’artista i, tot seguit,

Sortida a Agramunt Llegeix més »

XXII Certamen escolar de lectura en veu alta. Semifinal de la Noguera.

El dimecres 25 de març de 2026 es van celebrar les semifinals del certamen de lectura en veu alta al teatre municipal de Balaguer, organitzades pel Servei Educatiu de la Noguera. Va ser una experiència molt enriquidora, en què l’alumnat va participar amb implicació i expressivitat, compartint textos i emocions davant del públic. Entre els

XXII Certamen escolar de lectura en veu alta. Semifinal de la Noguera. Llegeix més »

IRB Lleida. CM/CS

El passat dia 13 de març l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è van anar al centre de recerca biomèdica de Lleida. Van fer unes activitats molt interessants sobre ciència i medicina. Ens van explicar què treballaven al IRB, les àrees de recerca (malalties, càncer, epidemiologia, nutrició, etc.) i els grups de recerca. A continuació

IRB Lleida. CM/CS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut