Un Sant Jordi especial!

Durant tota la setmana i en especial avui s’han dut a terme un seguit d’activitats relacionades amb la celebració tradicional de Sant Jordi. La rosa, el llibre i els personatges de la llegenda, han estat els protagonistes d’una bonica i dolça setmana. Produccions literàries, poemes, dibuixos i narracions plasmen els sentiments i anhels dels nostres alumnes.
Per tal de donar visibilitat a les creacions resultants us deixem un llibre digital de la Mostra del Certamen Literari i  també  un recull-resum de fotografies de la jornada . A l’exposició s’hi poden veure les obres en les que els autors i protagonistes són els alumnes.
Tot i encara continuem convivint amb la pandèmia, entre tots hem aconseguit gaudir d’una Diada de Sant Jordi molt especial.
L’equip de mestres de l’escola us vol desitjar una bona diada de SANT JORDI. Aquest any ha estat una miqueta diferent de l’habitual però esperem que la bonica essència d’aquest dia s’hagi mantingut present.
Aquí us deixem un tastet de la setmana literària i la jornada d’avui!