Divendres passat vam celebrar l’últim dia d’escola amb una jornada molt especial. Durant el matí vam viure moments molt emotius amb el pas dels infants d’I5 a cicle inicial i el comiat dels alumnes de 6è, que inicien una nova etapa.
També vam acomiadar la Carme, els i les mestres que el curs vinent no continuaran a l’escola, i les nostres practicants, l’Alba i l’Aina, agraint-los tot el que han compartit amb nosaltres.
Després, la Carme ens va convidar a esmorzar tots plegats i vam gaudir d’una estona de convivència. Per acabar la jornada, vam refrescar-nos amb els jocs d’aigua al pati, que van posar el punt final a un dia ple de records, emocions i bons moments.
Bon estiu a tothom!

