TOTS SOM SANT JORDI A L´ESCOLA ESPÍGOL

A l´escola Espígol hem viscut aquest dies de castells, cavallers, dracs, roses, contes, llegendes, poemes, dites i teatre.

Entre tots els alumnes d´educació primària hem construït un drac i elaborat unes roses ben dolces, els alumnes d´educació infantil han viatjat pels espais de Sant Jordi, han elaborat punts de llibres i han dut a terme la parada d´intercanvi de llibres.

A més a més, els alumnes de cicle inicial han gaudit dels tres contes de Sant Jordi (Sant Jordi als Jocs Cavallers, Sant Jordi i el drac abandonat i Sant Jordi al castell dels gegants), cicle mitjà ha treballat “Els contes de Mil i una nits” i cicle superior ha interpretat amb teatre “El crim del Drac”, a més a més a l´àrea d´anglès s´ha gaudit amb les “Corners”.

També s´han realitzat tallers dissenyant titelles amb taps de suro i la construcció del nostre propi drac. S´han venut roses, llibres i flors; hem xalat amb el vermut musical amenitzat pel duet “Tal kual versions”. I finalment hem recitat, poemes, cançons i dites, juntament amb la GRAN  representació d´ “EL CRIM DEL DRAC”.

Uns dies molt intensos tal i com podreu veure a les FOTOS

MOLTES GRÀCIES A TOT@S PER FER-HO POSSIBLE.