SUPERCIÈNCIA CURS 2019-20 EDUCACIÓ INFANTIL – CICLE INICIAL

Hola famílies, aquest matí els alumnes de l´escola Espígol i Espigolet hem passat un matí super diferents.

Hem estat realitzar tallers de ciències relacionats amb el magnetisme i l´electricitat. Primerament hem visualitzat dos vídeos relacionats amb el magnetismes i l´electricitat. A continuació hem fet dos tallers, hem parat a esmorzar i després del pati n´hem fet dos més.

Quan hem acabant ens hem trobat tots al pati per poder saber que significaven els números que anàvem recollint de cada taller.

Finalment hem tornat a les classes amb els nostres tutors per fer la valoració dels tallers.

Aquí us deixem unes quantes fotos…

1. Noemí Minguet

Gràcies per anar penjant fotografies de les activitats que aneu fent.
    A les famílies ens agrada anar mirant les coses de l’escola!