SORTIDA A LLEIDA

El passat 9 de Març vam anar d’excursió p3 i p4 de l’Espigol amb infantil de l’escola de Barbens. Vam anar fins a Lleida amb autocar i ens va deixar a Lleida Televisió i al Segre. La visita va ser molt divertida. Vam conèixer el Banyetes, el Pluto i la nena. Ens van ensenyar els trucs de la televisió i vam donar un tomb per la redacció del Segre.

Després d’esmorzar vam anar a visitar el museu Roda Roda on hi havia tot tipus de vehicles clàssics, motos i camions de bombers. Vam gaudir força i després cap a dinar als Camps Elisis i a jugar una estoneta.