Sortida a la granja escola La Manreana (Infantil)

Famílies,

el passat dimarts dia 3 de maig els infants d’infantil de la Zer vam poder gaudir d’una sortida a la granja escola de la Manreana. Vam poder passar un dia envoltats de natura i també vam poder conèixer animals com: les vaques, els cavalls, les gallines i les cabres, entre d’altres. A part d’aquests animals de granja, també vam poder fer una visita a diferents animals més salvatges com són el corb, el porc senglar, el voltor, l’àliga, la guineu, els cérvols i el porc espí.

A part de l’activitat de la granja, també vam poder entrar a la cuina per fer uns flams d’allò més casolans.

Ens ho vam passar molt i molt bé!

Mireu quines FOTOS més boniques!