Projecte “Ocells del Parc del Reguer” – Cicle Superior

La colleta de 5è i 6è de l’escola hem estat treballant durant tot aquest curs un projecte molt interessant que l’hem anomenat “Ocells del Parc del Reguer”. Un dia del primer trimestre, un veí del poble molt conegut per tothom, el Nando, ens va invitar a participar en un projecte relacionat amb els ocells del nostre Parc del Reguer. Vam acceptar la seva invitació. El nostre objectiu era conèixer els ocells que habiten al nostre entorn i tenir cura de la natura. El primer que vam fer va ser repartir-nos el nom dels ocells. N’hi havia fins a 25! A cadascú li va tocar un o dos ocells i calia buscar la informació que ens demanaven les senyoretes. Després vam passar-ho  a l’ordinador i ens la vam haver d’estudiar per fer-ne una petita gravació i crear un codi QR. El Nando va fer uns panells amb les nostres fitxes i les va posar als troncs dels arbres del parc. A més a més, durant aquest curs també vam apadrinar caixes niu. Per acabar el projecte, avui hem anat al Parc del Reguer a veure com ha quedat i hem aprofitat per comprovar què hi havia dins de les caixes niu apadrinades. Esperem us agradi i us animem a visitar-lo!

Escrit realitzat pels alumnes de 5è

Aquí us deixem algunes imatges finals del nostre projecte:https://photos.app.goo.gl/i76hPPqjLtqhbKodA