PESSEBRE DE CAL NANDO UN GRAN VINCLE AMB L´ESCOLA

El dilluns i dimarts d´aquesta setmana tots els nens i nenes de l´escola Espígol i Espigolet han anat a visitar el pessebre de cal Nando, una tradició i vincle que es va forjant any rere any.

Aquest any ens ha sorprés amb la incorporació del Parc del Reguer al pessebre i com no les caixes niu i menjadores d´ocells que s´han instal·lat. També ha inclòs modificacions pròximes que es realitzaran al parc en un futur pròxim.

Amb molta il·lusió el Nando ens ha explicat detall a detall tot el pessebre. Ha estat una visita fantàstica.

Moltíssimes gràcies Nando.

1. Ferran Farré

Que per molts anys ho puguem fer.
    Intentant d’apropar els infants a la natura.
    Entre tots i totes hem de cuidar i millorar el nostre espai de natura.