Després de l’obra l’Erugueta Goluda els nens i nenes d’infantil de segon cicle dins l’art de l’expressió han fet un ball de final de curs.
Els podeu veure AQUÍ. Esperem que us agradin.
Després de l’obra l’Erugueta Goluda els nens i nenes d’infantil de segon cicle dins l’art de l’expressió han fet un ball de final de curs.
Els podeu veure AQUÍ. Esperem que us agradin.