LA ZER RIU ONDARA S’ACOMIADA DEL CURS

El dimecres dia 21 de juny vam fer l’última trobada de ZER d’aquest curs, juntament amb els infants de les dues llars.

Va ser un matí molt especial on tots i totes vam poder compartir activitats i propostes que hem treballat durant tot el curs, però aquesta vegada amb els companys i companyes de les dues escoles.

Va ser un matí dedicat a l’expressió artística,corporal,musical,… on la creativitat va ser la convidada especial.

Minimons, Bommwakers, ioga, produccions artístiques i musicals, taules de llum, contes, land art… van regalar molts bons moments.

Els més grans de l’escola van fer un taller de percussió amb el grup Sound de Secà i ens van fer dues exhibicions perquè tots en puguéssim gaudir.

Ha esta un curs ple d’aprenentatges i de retrobaments. Poc a poc,… la ZER torna a ser una petita realitat.

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible.

FOTOS I VÍDEOS