FINAL D’UNA ETAPA: ENTREGA D’ORLES

El dijous dia  15 de juny,a l vespre, la nostra escola era testimoni d’un comiat molt especial. Els nostres joves de sisè tanquen una etapa en la nostra escola, un camí que hem recorregut junts i que, segur, els acompanyarà sempre.

Comencen una nova etapa educativa: seran nous reptes, nous aprenentatges, noves oportunitats, noves vivències,… Però cal recordar que no estan sols, que sempre tenen al seu costat les persones que més els estimen: els seus pares, les seves famílies.

Va ser una estona plena d’emocions, de records i de bons desitjos.

A partir d’ara un nou camí s’obra a l’horitzó, però a l’escola Sant Roc romandrà sempre la seva essència.

Yeray, Houda, Alicia, Kryspin, Wallid i Mouad, molta sort en aquesta nova etapa!

VÍDEO