La importància de la relaxació

Tal i com diu Elisenda Villarrazo a TEMPS PER LA RELAXACIÓ. Eines pel benestar emocional. (2011-2012) La relaxació aporta beneficis a nivell fisiològic,psicològic i emocional, per aquest motiu esdevé una eina molt útil, tant dins l’escola com fora del seu àmbit. No sols és una tècnica que augmenta la sensació de benestar, sinó que també ajuda a trencar el cercle viciós de pensaments negatius, amb la qual cosa modifica els centres d’atenció de l’individu.

És per això que a l’escola cuidem molt aquests moments, tant quan entrem a l’aula com quan acabem una sessió que ens remou per dins i per fora, per exemple música o consciència corporal.