Ens visita la Moly!

La setmana passada la mascota MOLY va arribar a l’Espigolet! La vam rebre amb gran entusiasme i acompanyada de música, ens va regalar el seu millor somriure i unes capses plenes de colors i sorpreses.

Es tracta d’una mascota que ens visitarà unes quantes setmanes explicant-nos boniques i dolces  històries.

A l’entrada de l’escola hem creat un espai on els nens i nenes poden veure i tocar el contingut de les capses sempre que vulguin. Aquesta proposta d’espai   endinsa els infants  al món de l’espectacle de colors. Un escenari on les  imatges, disfresses, maquillatge, pintures en són algunes de les propostes que estaran presents durant un temps a l’escola.

Aquí teniu un petit recull d’imatges de l’arribada de la Moly a l’escola.