CONVIDATS VIRTUALS: EXALUMNES DE L’ESCOLA ESPÍGOL I SRTA AVELIN

Avui a l’escola Espígol hem viscut un moment molt màgic. Alumnes i mestres de l’escola ens hem retrobat virtualment amb exalumnes del nostre centre, nois i noies que actualment estan cursant 6è, 1r, 2n i 3r d’ESO. Tots ells i elles han pogut compartir amb nosaltres una tarda plena de records i vivències.  Des de l’escola hem volgut rememorar bonics moments que ja queden en la nostra història i també conèixer com els hi va ara la vida. A més a més, i per sorpresa, hem tingut el plaer de comptar amb una exmestra molt coneguda i estimada per a tothom, la senyoreta Avelin.

S’han recordat tantes coses i tants moments viscuts que ens ha deixat un bon sabor de boca i de ben segur repetirem!

Gràcies nois i noies i senyoreta Avelin per la vostra visitia virtual, ha estat una trobada genial!

Aquí us deixem un petit tast fotogràfic de l’activitat d’aquesta tarda:https://photos.app.goo.gl/PzwN13nhDHGApb4fA

1. Avel.lin Farré

Ha estat un plaer compartir amb tots vosaltres la tarda del divendres. M’ho he passat molt bé escoltant – vos i responent-vos les preguntes. I sobretot un orgull veure que, vosaltres, ex-alumnes sapigueu desenvolupar-vos tan i tan bé!!! I que recordeu amb tanta estima la vostra petita escola!!!
    Abraçades i espero ens puguem tornar a retrobar!!!