CALENDARI D´ADVENT

S´acosta el Nadal i a l´escola Espígol ha arribat un CALENDARI D´ADVENT original, diferent i amb molt ritme….

” A RITME DE CONTES”!

Segons diu la tradició, aquest tipus de calendari servia per comptar els dies que faltaven per al dia de Nadal i a nosaltres ens permetrà treballar els contes tradicionals.

COMENCEM…

Els/les alumnes de 6è s´encarregaran d´explicar a tots els nens i nenes de l´escola un conte cada dia fins arribar al Nadal mitjançant un MEET.

Cada dia podrem GAUDIR i deixar volar la nostra imaginació amb les històries de sempre!

SOM-HI!!!!!