Bicicletada Molí d’Espígol

Aquest any per acabar la setmana de la “Mobilitat Sostenible” vam anar al Molí d’Espígol amb bicicleta tots els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è.

Quant vam arribar vam aparcar les bicicletes al voltant dels arbres, vam  esmorzar i en acabat,  els de 5è i 6è van estar  amb el guia que ens va donar  molta informació sobre els Ibers, vam fer un treball d’observació dels diferents elements del poblat i en grups anàvem descobrint tot allò que ens havia explicat.

Després van ser els de cicle Mitjà qui van estar amb el guia.

Al mateix temps el guia ens va deixar agafar trossos de ceràmica per emportar casa.

Va ser una excursió molt interessant i després vam tornar cap a l’escola!

Aina i Mario

Album de Fotos