ANIMACIÓ A LA LECTURA

El dilluns dia 27 de març hem fet la primera trobada de ZER d’aquest curs. Totes les nenes, els nens i mestres de les dues escoles hem passat el dia junts i envoltats de literatura i de natura.

El dia ha estat estat  emmarcat dins l’eix d’animació a la lectura, aquest any dedicat a Josep  Vallverdú. Des dels més petits fins als més grans hem pogut conèixer una mica l’obra d’aquest escriptor lleidatà que, aquest any,  celebra el centenari del seu naixement. Durant el matí hem treballat  per trams. Per tal de donar una mica de significat i valor a la narració, s’ha fet un Teatre d’ombres Xineses, on s’han anat explicant diferents històries amb el petit Rovelló com a protagonista.

També durant el matí un contacontes molt dinàmic ens ha regalat alguna de les seves històries.

Per la tarda, després de dinar a l’espai del Reguer, hem fet una gimcana interactiva a partir de la cerca d’uns codis QR que feien referència al que havíem treballat durant el matí. Grups internivells des d’I3 fins a 6è. Petit i grans han compartit espai i aprenentatges; cooperació, vincle i relació. Cada codi, una pregunta, cada resposta correcta, un nombre. En total,… un codi de deu nombres que era necessari per acabar! Tots i totes hem superat el repte.

Hem llegit, hem escoltat i explicat històries, hem observat l’entorn i hem gaudit d’un preciós dia.

MOMENTS