Som Responsables amb el Medi Ambient

Durant el mes de març els nens i nenes de l’escola han tingut molta cura amb el medi ambient. Han reciclat, han estalviat energia, han reutilitzat ….. i tot sota l’atenta mirada dels Agents Verds, que han premiat la bona feina feta amb unes fulles reciclades de paper de diari.  Els nens i nenes han utlilitzat aquestes fulles per a omplir l’arbre de la “Responsabilitat Mediambiental”. Un cop hem tingut aquests arbres plens, hem organitzat una plantada d’alzines per tal que els nens vegin recompensat el seu esforç.

SOM RESPONSABLES, SOM ESCOLA VERDA !!!