PROJECTE D’AULA: COM SÓN ELS PARDALS?

AQUESTA SETMANA ESTEM INVESTIGANT SOBRE ELS PARDALS: HEM PORTAT FOTOS, MANUALITATS, PLOMES, OUS, NIUS… I FINS I TOT UN OCELL DE VERITAT!!

L’HEM OBSERVAT I DIBUIXAT, PERÒ NO TENÍEM CLAR SI ERA UN PARDAL O NO. AIXÍ QUE HEM DEMANAT AJUDA ALS COMPANYS DE L’ESCOLA. ELS NENS I NENES DE CICLE MITJÀ ENS HAN ASSEGURAT QUE SÍ, QUE ÉS UN PARDAL. I DESPRÉS HO HEM POGUT COMPROBAR AL LLIBRE QUE ENS HA PORTAT EL JOAN.

CESC;TG B MF NFOO (me fan una foto)

LEO;ES PRAS ( els pardals)

IZAN;NV POFL (el pardal)

 RUTH; AAQWERTRU (niu)

ONA;IABM TAUP (cridavem pardal)

GERARD;FLOI CB IU YII (dibuixem un pardal)

ARIADNA;QWS (ous)

JOAN B: L PAAL T PONES (El pardal té plomes)

PAULA : VAIPOTA  UN    PARBAL

roc: MAGAT MOL EL NIU I IEL PARDAL

JANA: BAN CE UN IUX (vam fer un dibuix)