Welcome to the circus!!

Els alumnes de Primària de la ZER Poblet hem estat fent activitats en anglès per aprendre vocabulari relacionat amb el projecte d’escola:

EL CIRC 🎪

Els de Cicle Inicial hem jugat a fer d’espies i hem trobat diferents personatges i elements: A PERFORMER, A RINGMASTER, A CIRCUS TENT, A CLOWN, AN ELEPHANT ON A BALL, A JUGGLER, A MONKEY… També hem conegut diferents animals que podem trobar en un circ!!

Els de Cicle Mitjà i Superior hem fet una sopa de lletres i uns mots encreuats per descobrir altres paraules del món del circ, com ara: ACROBAT, HIGHWIRE, STRONGMAN, TRAPEZE, UNICYCLE, CANNON, TICKET… Després hem jugat a fer mímica per representar totes aquestes paraules noves i per últim hem jugat al “Memory” per repassar tot aquest vocabulari que hem après!!

Els de Cicle Superior també hem vist i comentat un curtmetratge anomenat “The Butterfly Circus” que ens ha agradat molt. Aquí us deixem l’enllaç per si el voleu veure!

A continuació us deixem algunes fotos on ens veureu fent les activitats!