El primer mes d’ambients i racons a la ZER Poblet

El passat mes de setembre va ser un mes especial pels nens i nenes d’educació infantil de la nostra ZER.

Vam començar aquest curs amb el treball per racons i ambients d’aprenentatge.

Els racons els fem cada matí quan entrem a l’escola, i en ells hem treballat moltes coses: numeració, geometria, seriacions, lectoescriptura, motricitat fina, grafomotricitat, i fins i tot, experiments!!!

Els ambients els fem a la tarda, quinzenalment. Durant el mes de setembre vam tenir els següents:

• Ambient de joc simbòlic: vam recrear un restaurant amb cambrer, cuiner i client, i també vam simular un consultori mèdic.
  • Ambient d’art:  vam conèixer a Vasili Kandinsky per reproduir una obra seva “Cercles dins un cercle”, i també vam fer art lliure.
  • Ambient dels minimons: es tracta recrear un món en petit, en aquest cas va ser la platja amb el mar i els seus animals.
  • Ambient de taula de llum: hem estrenat material per poder saber què podem treballar amb ell i els seus colors.
  • Ambient de construccions: hem jugat amb les peces petites a fer les construccions més boniques, originals i creatives per desenvolupar la nostra imaginació i creativitat.

A continuació, us deixem les fotografies de cada escola:

FINS AVIAT!!!

1. Anaís

Uoooo!!! M’ENCANTA!!! 🤩 S’ho deuen passar genial, seguríssim!!!
    Una abraçada súuuuuuper forta als peques de Vilaverd i a totes les súper mestres! 😘