Setmana de la Natura.

Aquesta setmana els infants de les Escoles del Montgoi a Vilaverd, i MdD dels Torrents, a Vimbodí, han participat en la setmana de la natura, ja que tots dos municipis, formen part de la Xarxa de municipis del Parc de les muntanyes de Prades.

En aquesta activitat, juntament amb  l’Associació Reboll de la Conca, han fet un petit taller a l’aula sobre la vegetació autòctona i sobre reconeixement i usos de les plantes més habituals al voltant de les dues Escoles. Després del taller a l’aula, han sortit a l’exterior del centre amb una guia, que ens ha regalat l’Associació, per poder identificar algunes de les plantes o flors que hem trobat.

Aquí us deixem algunes fotografies de l’activitat.

Escola del Montgoi, Vilaverd

Escola MdD dels Torrents, Vimbodí