Sant Jordi a la ZER

Les diferents escoles de la ZER hem estat fent diverses activitats per tal de preparar el Sant Jordi.

Fotos Sant Jordi de l’escola de BLANCAFORT

A l’escola de Blancafort durant la setmana, els alumnes de primària, han elaborat unes roses que s’enduran cap a casa. També han estat preparant uns poemes per fer lectura en veu alta que llegiran durant la setmana que ve. Finalment, els nens i nenes de la llar d’infants i d’educació infantil han fet un drac i una rosa durant aquesta setmana.

Fotos Sant Jordi de l’escola de VILAVERD

A l’escola de Vilaverd durant aquesta setmana han fet diverses activitats relacionades amb l’escriptura de rodolins. També, s’han compartit lectures de llegendes entre padrins i fillols. A més a més, han creat roses i punts de llibre per a regalar a les famílies. I per acabar la festa han arribat a l’escola contes i llibres, escollits pels infants, per nodrir les nostres biblioteques d’aula.

Fotos Sant Jordi de l’escola de VIMBODÍ

A l’escola de Vimbodí els alumnes d’infantil han fet un punt de llibre per prendre cap a casa. Els alumnes de primària han fet roses per vendre al mercat del trasto que organitza l’AMPA. A més a més, els alumnes d’infantil han fet uns altres punts de llibre per vendre’ls al mercat del trasto, també.