La cantata de “El nen enamorat de la lluna”. Tot un èxit!

Ahir vam poder gaudir d’un espectacle de gran format al pavelló del Casal de l’Espluga de Francolí. Els alumnes de cicle Mitjà de la ZER i de totes les escoles de la Conca en van ser els protagonistes. Van cantar d’una manera excel·lent acompanyats de música en directe i d’una representació teatral fantàstica, també.

Va ser una experiència molt enriquidora i especial que, ben segur, recordarem molt de temps.

Podeu veure el vídeo del concert sencer que ens ha facilitat el CRP en aquest enllaç:

Gràcies a totes i tots per fer-ho possible!!!!!!

Aquí us deixem algunes fotografies i vídeos de la jornada perquè en gaudim tots plegats.