Recordeu que aquest curs en fem 25?

Estimades famílies de la actuals, les que un dia hi vau pertànyer o totes aquelles persones que heu tingut relació amb la ZER Poblet,

us escrivim durant aquests dies de confinament per recordar-vos que malgrat tot volem continuar fent la revista per celebrar  que les 3 escoles treballem conjuntament.  Ens fa il·lusió recordar la nostra història!

Per aquesta raó us tornem a demanar si ens podeu enviar algun record per escrit de que vau fer, sentir o alguna anècdota dels dies d’escola. Sobretot en aquests dies de confinament potser que tragueu la caixa dels records: fotos antigues, mirar antigues manualitats o àlbums,  etc. Així que us demanem que el que us faci gràcia ens ho feu arribar a través de fotos!

I com ho podeu fer? Doncs us donem diverses possibilitats i escolliu la que us sigui més fàcil:

Per telegram: envieu un missatge seguint aquest enllaç:  https://t.me/zerpoblet1 on podeu enviar fotos.

Per correu: envieu un correu a revistadels25anysdelazerpoblet@gmail.com

O bé ho podeu fer a través del google drive