PREPAREM ELS CONCERTS DE SANTA CECÍLIA

Aquesta propera setmana, coincidint amb la diada de Santa Cecília, podrem gaudir d’un concert a cadascuna de les poblacions de les tres escoles de la ZER Poblet.

En aquestes concerts hi participaran alumnes que actualment van a l’escola de música i saben tocar algun instrument, exalumnes i familiars que tocaran sols o en grup,  membres de la nostra comunitat educativa que també estan disposats a presentar el seu instrument i, afortunadament, també comptarem amb la participació d’algunes entitats locals musicals com els grups de grallers o la coral.

Ens fa especial il·lusió convidar-vos a tots en aquests concerts i presentar-vos els cartells que han elaborat els mateixos alumnes per promocionar-los.

Dilluns 21 de novembre a les 15.45h (Local Social de Vilaverd)

Divendres 25 de novembre a les 15:30h (Escola de Blancafort)

Dilluns 28 de novembre a les 15:00h (Teatre Foment de Vimbodí i Poblet)