ESPECTACLE NILAK

Avui els alumnes de Cicle Mitjà de la ZER Poblet han pogut gaudir de l’espectacle de la carpa NILAK.

L’espectacle porta per títol PEIX i és un viatge metafòric cap a les profunditats humanes per buscar allò que ens fa continuar nedant, buscant, remant tot i la magnitud i la força imprevisible i sempre sorprenent de les onades. Peix ens parla sobretot de com tractem el nostre entorn. I ho fa des d’un lloc que el protagonista coneix molt : l’illa de Mallorca, situada al mig del Mediterrani, però que podria ser qualsevol lloc del món actual.

Aquest espectacle pretén acosta l’art contemporani als nostres infants i tots els alumnes de Cicle Mitjà de la Conca de Barberà participaran d’aquest projecte aquesta setmana.

Aquí us deixem unes fotografies de la jornada.