Participació al concert coral de la Festa Major d’Hivern de Vimbodí i Poblet

Aquest diumenge els alumnes de Primària de l’escola Mare de Déu dels Torrents de Vimbodí i Poblet han participat al concert que organitza la coral Veu de la Terra en motiu de la Festa Major d’Hivern a l’església del mateix poble.

En aquest concert hi ha hagut dues corals convidades, l’una de Badalona i l’altra de Reus, a més a més dels alumnes de la nostra escola i de la coral de Vimbodí i Poblet. Cada coral ha fet el seu repertori i, finalment, tothom ha participat al cant comú, omplint l’espai de música en viu de la veu de grans i petits.

Aquesta vegada, a més a més, els nens i nenes han cantat dues cançons sols i dues nadales conjuntament amb la coral Veu de la Terra. L’experiència ha resultat bonica i enriquidora per ambdues parts.

Moltíssimes gràcies a tots els alumnes i a les famílies que heu col·laborat i participat en aquesta activitat!!!!!!!!!!!!

Veureu les fotografies i un vídeo del concert aquí.

(Fotografies i vídeo: Montse Batiste)