PADRINS DE LECTURA

Aquest curs a la ZER seguim treballant els PADRINS DE LECTURA. Els i les alumnes més grans de l’escola fan de model lector als més petits i petites llegint-los contes amb la finalitat d’anar adquirint un hàbit lector i gust per la lectura. A més a més, aquestes estones també serveixen per conèixer-se millor entre padrins i fillols ja que els padrins han de conèixer els interessos dels fillols per escollir el conte.

Tot seguit us deixem un recull de fotografies on podeu veure aquests moments dins l’escola!